5 maart 2012

Challenge

Na een periode van weinig tijd voor mijn hobby nu weer wat meer tijd om weer mee te doen aan de challenge van Elke Kaart Een Feestje. Het moest een kaart worden in één of meer kleuren door hun aan gegeven. Ik heb dus een kaart gemaakt met de kleuren lavendel blauw en roze. Aangezien er ook niet meer kleuren in gebruikt mochten worden was het toch nog even puzzelen. Maar vanavond was ik toch tevreden over de kaart en is het toch weer een leuke kaart geworden om te versturen binnenkort.
Nu nog bedenken wie ik hier mee ga verrassen. Ik heb het stempeltje weer ingekleurd met mijn Aquamarkers en krijg er steeds meer plezier in doordat het resultaat steeds mooier wordt.
De gebruikte kleuren zijn: Rose Blush, Frost Bleu, Aquamarine, Storm Bleu en Eggshell.
Het is zo leuk om met cardstock en wat designapapier iets unieks te creëeren. Een erg leuke tegenhanger van mijn toch wel veel administratieve werk waar veel geregeld moet worden.

Liefs Pietsje

Geen opmerkingen: