31 januari 2012

Valentijn

Voor de challenge van
Dutch Card Lovers moet er een kaart in de vorm van een hert gemaakt worden. Terwijl voor de uitdaging van deze week van Elke kaart een Feestje gemaakt moet worden voor een speciaal iemand. Nou, dat moet te combineren zijn. Dus ben ik vandaag erg aan het freubelen geweest en de volgende kaart gemaakt voor mijn valentijn.
Ik heb een witte kaart in een hartvorm geknipt waarbij de kaart aan de bovenkant aan twee kanten nog vast zitten op de vouw. Verder roze cardstock en designpapier van Kars, en natuurlijk een heel lief stempeltje met een hart. Ik heb dit uiteraard ingekleurd met Aquamarkers, kleuren Aquamarine, Gold Ochre, Sepia, Puce en Cherry Blossom. De details zijn zelf gemaakte bloemen en hij is omrand met lint.

Groetjes Pietsje

13 opmerkingen:

José zei

Wat een mooie valentijnskaart Pietsje! Het kant om het hart vind ik erg mooi gedaan en je kleurwerk is top!
Bedankt voor het meedoen met DCL.
Groetjes, Jose

Bernadet zei

wat een prachtige kaart Pietsje!! Gaaf gedaan ook, dat kant om het hart.
Hartstikke leuk dat je meedoet met onze uitdaging bij elke Kaart een Feestje!!

Margot zei

wat een schatje! bedankt voor het meedoen met de dcl!

Marianne zei

Een superlief kaartje Pietsje! Bedankt voor je deelname aan DCl.

Groetjes,
Marianne

Angèle zei

Een prachtig kaartje met een evenzo randje. Dank je wel voor deze mooie bijdrage bij DCL.

Groetjes, Angèle

Tinie zei

Wat een mooie en lieve kaart!! Leuk zo'n hart vorm!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
groetjes Tinie

Ellen zei

Oh wow Pietsje, wat heb je dit gaaf gedaan zeg!
Super leuke stempel ook.
Bedankt voor je deelname bij DCL.
Groetjes Ellen

Ellen zei

Oh, het is twee vliegen in één klap zie ik;-)(voor mij dus ook)
Ook bedankt voor je deelname aan EKEF! dus...
Groetjes Ellen

Rosalien Zwackhalen zei

Wat een prachtige kaart, Schitterende afbeelding en mooi ingekleurd en de rand rondom het hart vindt ik geweldig. Geeft zo'n leuk effect.
Bedankt voor het meedoen met de DCL.

Groetjes Rosalien

anja curvers zei

Heel erg leuk zeg prachtig resultaat. Bedankt voor je deelname aan DCL.

miriam zei

Wat een lieve mooie kaart
bedankt voor je deelname aan dcl
gr miriam

Bea zei

Een hele mooie Valentijnskaart en eem prachtig ingekleurd plaatje...

groetjes Bea.

Geertje zei

WAt is het weer een leuke kaart, Pietsje.
Leuk afdrukje en ook weer mooi ingekleurd.
Tof dat je weer meedoet bij elke kaart een feestje.
Groetjes Geertje